Γύρος Στερεάς Ελλάδας 600χλμ.

Γύρος Στερεάς Ελλαδάς 600 χλμ.

Ξεκινώντας αρχικά θα γυρίσω αρκετούς μήνες πίσω όταν σχεδιάστηκε αυτό το μπρεβε. Κατόπιν απόφασης από το περυσινό ΔΣ της ΠΕΠΑ έτσι ώστε να υπάρχει δυνατότητα του να γίνει Superrandoneur όποιος συμμετέχει σε όλα τα μπρεβε που θα διοργανώσει η ΠΕΠΑ το 2015 με bonus την ισότιμη αντιμετώπιση μέλους της ΠΕΠΑ στην Σπαρτακιάδα, μας έλειπαν ένα 600αρι και ένα 300αρι. Το 400αρι γύρος Αργολίδας ήταν ήδη σχεδιασμένο δύο χρόνια πριν. 
Αρχίσαμε την κουβέντα και τις σκέψεις για το που θα κατευθυνθεί το μπρεβε μιας και το 2015 υπήρχαν πολλες διαδρομές απο τους υπόλοιπους διοργανωτές που λίγο πολύ κάλυπταν πολλά σημεία επιλογών που είχαμε. Χρονιά PBP , οπότε μάλλον θα πρέπει να δώσουμε κάτι δυνατό σε αυτούς που θα δοκιμάσουν να ολοκληρώσουν τα 1200 χλμ στην Γαλλία. Με την εμπειρία και τις πρόσφατες μνήμες απο τους συμμετέχοντες του PBP του 2007 και 2011 καταλήξαμε τελικά ότι τα δύσκολα 600αρια είναι το καλύτερο σκαλοπάτι για την μεγάλη πρόκληση. Ετσι λοιπόν βγήκε από τον φούρνο ο Γύρος Στερεάς Ελλάδας με 8000 υψομετρικά, με διαφορές σε θερμοκρασίες και καιρικές συνθήκες (όπως αναμενόταν), και με την πεποίθηση ότι όσοι το δοκιμάσουν φεύγοντας μακριά από τον πόνο και την κούραση του τερματισμού ημέρες αργότερα, θα έχουν να θυμούνται κάτι μοναδικό και να νιώθουν περήφανοι κοιτώντας την κάρτα και το μετάλλιο.
Προσωπικά αν και είμαι θιασώτης του αληθινού και του μέτρου νομίζω ότι το συγκεκριμένο μπρεβε είναι ένα απο τα ομορφότερα και απαιτητικότερα 600αρια μεγάλης δυσκολίας. Δεν κρύβω ότι ζώντας το απο την μεριά του διοργανωτή, κάνοντας κοντρόλ και ελέγχοντας όσο είναι δυνατό την κατάσταση όλων και κυρίως του φίλου μας που ήρθε απο την Βουλγαρία για να πάρει πρόκριση για το τρίτο του
PBP παρακαλώ, σας ζήλεψα τόσο όσο δεν φαντάζεστε. Με αρχή την εκκίνηση όπου βρέθηκα στις 6 το πρωί και στην συνέχεια στην Ναύπακτο όπου σας περίμενα όλους μέχρι και τις 8μιση το βράδυ, πήρα τον δρόμο όχι του γυρισμού όπως προβλέπονταν για Αθήνα αλλά για το επόμενο κοντρόλ στην Δαύλεια. Εκεί στον παλιό σιδηροδρομικό σταθμό διανυκτέρευσα στο αυτοκίνητο με το παλιό 24ωρο στέκι να έχει μετατραπεί σε after midnight σκυλάδικο Εθνικής βγαλμένο απο την δεκαετία του 80 με τρακτέρ και αγροτικά να είναι παρκαρισμένα εκεί που προσπαθούσα να κοιμηθώ ανάμεσα σε Παντελίδη και Βάσω Χατζή. Το κερασάκι βέβαια ήταν τα τραίνα που περνούσαν απο τον σταθμό με 100 και χλμ και έκαναν το έδαφος να τραντάζεται προκαλώντας σεισμό κοντα 3 ριχτερ. 
Με δεδομένο ότι ο κοντρολιέρης της Λαμίας ο φίλος Φάνης Μπάρλας μου υπενθύμισε ότι στις 6 το πρωί δεν έχει έρθει κανείς πήρα λοιπον το δρόμο προς την Λαμία απολαμβάνοντας την μοναδική Ελληνική γή την άνοιξη και μάλιστα ξημερώματα...
Ενα τεράστιο ευχαριστώ χρειάζονται σε όλους όσους βοήθησαν να παραγματοποιηθεί το συγκεκριμένο μπρεβε.Ευχαριστούμε Ρούλα και Λάζαρε για την βοήθεια σας στο Καρπενήσι, ευχαριστούμε Φάνη που περίμενες απο νωρίς το πρωί στην Λαμία και τέλος ευχαριστούμε τον Γιώργο Καλαπόδη πρόεδρο της ΠΕΠΑ για την παρουσία του σε εκκίνηση τερματισμό και Δίστομο. Ευχαριστώ τον Σπύρο Κούκο που με την συνεχή του ενημέρωση απο την περιοχή του Θερμου για την κατάσταση των δρόμων και των μέτρων που είχαν ληφθεί απο την τροχαία με απάλλαξε λίγο απο το άγχος να κάνω όλη την διαδρομή μέχρι και το Θέρμο με το αυτοκίνητο, πηγάινοντας μόνο μέχρι την γέφυρα του Μπανιά. Ευχαριστούμε τον Γιώργο ντρέλια για την υποδοχή που επιφύλαξε στα παιδιά στο Θέρμο
 
Απο τους 15 συμμετέχοντες τερμάτισαν εντός χρόνου 10.

Κωνσταντόπουλος Νίκος
Μητρονάτσιος Περικλής
Κεντέρης Μιχάλης
Μαθιούδης Λεωνίδας
Μπαρδάκος Εκτωρ
Κερκεντζές Στέλιος
Λαμπρόπουλος Αγης
Νικομάνης Θεόδωρος
 
Τζιβιέρης Γιάννης
Todorov Stefan

και εγκατέλειψαν 5

Τριανταφυλλίφης Ανδρέας
Κουρής Νίκος
Παπασπύρου Γάννης
Συκάρης Αντώνης
Μαυρόπουλος Δημήτρης